Egy hajléktalanok étkeztetését biztosító ausztrál alapítvány, a Father Bob Maguire Foundation egy nagyon provokáló reklámmal állt elő. Adománygyűjtés céljából felbérelték a Clemenger BBDO, hogy egy olyan hirdetést találjon ki, mely egyszerre hatásos, elgondolkodtató és növeli az empátiát a hajléktalanok iránt. A szlogenjük ez volt.: A hajléktalanoknak minden nap egy küzdelem. Adakozz ma, és segíts ételt adni a hajléktalanoknak. Ezt a viszonylag nem túl ütős szöveget gondolta újra egy reklámcég, és egyszerű eszközökkel világszerte híressé tette a gyűjtést. Íme a hirdetés:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.