HTML

Rólunk

Az Egyenlítés Kollégiuma új nevet kapott Közösségi Értékek Műhelye (KÉM). A névváltoztatás oka elsősorban a jó átláthatóság, a feladatok és munkáink pontosabbá tétele, illetve küldetésünk és hitvallásunk tartalma is ezáltal megjelenhet. Továbbra is szeretettel várunk minden érdeklődőt programjainkra!

Lájkolj minket

Az élet peremén

2014.04.29. 09:30 Egyenlítés Kollégium

ÚJ MŰHELYTAGOK A KÖZÖSSÉGI ÉRTÉKEK MŰHELYÉBEN

A KÉM új tagokkal bővült. A Műhely célja továbbra is, hogy a különböző kisebbségekkel, társadalmi csoportokkal összefüggő szakmai tartalmakat  széleskörűen terjessze, ismertesse. A tagok mindezt egyfelől tanulmányaikkal, másfelől előadásaikkal és a különböző rendezvényeken való aktív jelenlétükkel biztosítják.

A KÉM új tagjai és szakmai bemutatkozásuk:

 

Balla Nándor

2010-ben kezdtem meg tanulmányaimat a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán társadalmi tanulmányok szakos hallgatóként. Alapszakos hallgatóként a politikai kommunikáció került érdeklődésem középpontjába, legfőképp a választási kampányok megjelenése a web 2.0 felületén. A képzés  elvégzése után ezen a karon folytattam és folytatom jelenleg is tanulmányaimat, mint kisebbségpolitika mesterszakos hallgató. Fő érdeklődési körömbe a szenvedélybetegek médiareprezentációja tartozik, ezen felül szívesen veszek részt és szervezek empirikus kutatásokat is. Tanulmányaim mellett jelenleg az Amnesty International magyarországi szervezeténél végzek önkéntes fordítói munkát.

 

Herczeg Zsolt

A nevem Herczeg Zsolt. A szerbiai Szabadkán születtem. Jelenleg kétlaki életet élek, folyamatosan ingázok szülőfalum Bajmok és Szeged között. Tanulmányaimat a Szegedi Tudományegyetem Kisebbségpolitika szakán, elsőéves mesterszakos hallgatóként  végzem.
Származásomból adódóan, fő érdeklődési területem a határon túli magyarság, pontosabban a vajdasági magyarok története és aktuális helyzete. Ezen kívül egyéb társadalmi kisebbségek is érdekelnek. Közvetlen környezetemben is van olyan személy aki mozgássérült. Ezért is tartom fontosnak, hogy minél jobban megismerjem társadalmi helyzetüket, lehetőségeiket, kilátásaikat. A jövőben a fenn említett témákkal szeretnék foglalkozni, viszont ez nem jelenti azt, hogy más területektől elzárkóznék.

 

Kispál Richárd

2013-ban politológus diplomát szereztem, jelenleg első éves,  kisebbségpolitika mesterszakos hallgató vagyok. Az SZTE-ÁJTK által szervezett kari Tudományos Diákköri Konferencián I. helyezést értem el Esterházy János értékelése a rendszerváltástól napjainkig politikai, jogi és ideológiai aspektusokban című munkával, továbbá részt vettem az Országos Tudományos Diákköri Konferencián 2013 áprilisában. A XII. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencián is részt vettem 2013 novemberében, a „Hová tűntek a németjeink? A magyarországi német kisebbség története és kálváriája a XX. században” című munkával, mellyel a Humántudomány II. szekcióban első helyezést értem el. A Barankovics István Alapítvány gyakornokaként kutatást folytatok Magyarország „határon belüli kisebbségeivel” (zsidóság, nemzetiségek) és a határon túli magyarsággal kapcsolatban, illetve aktuálpolitikai vonzatú történelmi kérdésekkel foglalkozom („Trianon szindróma”, nemzeti ünnepek átpolitizáltsága, szélsőséges tendenciák erősödése Magyarországon). Az Izraelita műhely adatbázisának fejlesztését is végzem (történelmi, politikai, szociológiai kérdések, társadalmi tendenciák).

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egyenlites.blog.hu/api/trackback/id/tr36097863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása